פורסם בתאריך

ספק ITC – האם הוא אמין וטוב?

את הפוסט הזה אני כותב עבור אנשים שרואים מבצע של אינטרנט HOT עם חבילה זולה בשילוב של ספק ITC. כנראה מעולם לא שמעתם על ספק ITC. על פי מידע שיש באינטרנט מדובר בספק שהיה קיים בעיקר עבור השוק העסקי אך הוא נכנס בשנים האחרונות לשוק הפרטי. אתם בטח רוצים לדעת האם הספק הוא אמין וטוב, או שמא עדיף לבחור במסלול אחר.

אני לא אגיד לכם אם לבחור ב-ITC או לא, אבל הנה כמה דברים נחמדים שכדאי לכם לדעת על החוויה שעברתי.

  • לספק אין אתר אינטרנט (או לא מצאתי אותו בכל אופן)
  • מספר הטלפון של התמיכה שלהם – זה שניתן לי על ידי HOT שדרכם שימלתי הוא *4914. לא ענו לי שם.
  • מספר טלפון נוסף שניסיתי דרך האתר של בזק הוא 077-9022790. אחרי דקות ארוכות של המתנה אפילו בלי מענה אוטומטי שיגיד לי את מיקומי בתור או ייתן לי ללחוץ על משהו – לא היה מענה וויתרתי.
  • 2 דיירים באותו בניין, שניהם על אותה תשתית רק שאחד מהם עם ספק ITC. הדייר עם ה-ITC דיווח על אינטרנט מקרטע שמתקבלת בו מהירות של פחות מ-6 מגה בעוד שהשני באותם רגעים בדיוק חווה באזור ה-95 מגה. – כמובן שהבדיקה הייתה שוויונית ללא שימוש מוגזם באינטרנט ובניתוק של מכשירים מרובים. בדיקה קווית כמובן.
  • כשרציתי להתנתק רק מ-ITC דרך HOT ולקבל מהם ספק אחר הם אמרו לי 'צר לנו שזה רצונך, טפל בבעיה מולם' (וכזכור, שום מספר טלפון לא עונה) או שהם לא הבינו אותי.

המסקנה שלי הייתה להתרחק מהם כמו מאש ולאחר 4 ימים בשירות איתם התחלתי לחפש חברה אחרת. זוהי חוויה שלי ולא משקפת את כל לקוחותיה של החברה. יש לכם חוויות דומות או שונות לגבי הספק ITC? כתבו בתגובות. (אנשים שייחשדו כאנשי מכירות של חברה זו או אחרת לא תאושר תגובתם)

אם יהיו עדכונים – אעדכן.

5 thoughts on “ספק ITC – האם הוא אמין וטוב?

  1. חרא איטנטרנת חרא שרות הם נותנים האינטרנת בבית לא זז וכשאתה מתקשר להיתנתק הם בלי לומר מילה סמים אותך לממתינה ואחר כך לא חוזרים שעה !!

  2. הסיבה לאיטיות וניתוקים בספק itc היא nat ip זאת אומרת ip משותף להרבה לקוחות
    מי שרוצה לעבור לספק אחר ומחובר בתשתית הוט חייב לדבר עם שרות לקוחות הוט כיוון שמדובר בבנדל הפוך (תשלום מגיע לספק מחברת הוט)

  3. ITC ספק אינטרנט הגרוע ביותר. לא לעשות טריפל של הוט לפני שאתם מוודאים שהספק הוא לא ITC!!!
    ראו הוזהרתם, ימים שלמים מנסה להתנתק ולא מצליח!!!

  4. לצערי אני חווה אותו דבר האבסורד שעשיתי אינטרנט למרות שגלשתי בוויפי של השכן ורציתי משהו עצמאי שלי ועכשיו זה גרוע פי עשר אני לא מבין את הוט אם היו קוראים קצת על החברה היו מבינים שזה לא הגיוני חווית שירות נוראית אני מעל שעה בהמתנה

  5. תזהרו ותשמרו מלהתחבר ל-ITC ! עשו לעצמכם טובה ותתרחקו כמה שיותר רחוק!
    אני לא בטוח בכלל שזאת חברה, אני כמה חודשים מנסה לתפוס אותם, בגלל שאני משלם על 100 מגה , ומקבל 8-20, מצחיק הא?! בקיצור עד שתפסתי אותם, ענה לי בחור בכלל מהבית שלנו לא זיהה אותי לא ידע בכלל עם מי הוא מדבר, שאלתי אם הוא רוצה פרטים משהו שיבדוק מרחוק אולי יש בעיה, אולי שיעביר אותם לשרת אחר אצלו.
    התשובה הייתה ללא שום היסוס: "אין אצלנו בעיות אינטרנט".
    שוב שאלתי, אתה לא יודע מאיזה איזור אפילו אני מתקשר בארץ ואני אומר לך שיש לי בעיה ותשתית הוט הפנו אותי אליך כי אצלהם הכל בסדר לפי כל הבדיקות.
    שוב תשובה הזויה ולא במקום :"אז תתקשר לתמיכה של הוט, הבעיה אצלם, אצלנו אין בעיות אינטרנט".
    בקיצור חברים, תחסכו לכם זמן שבסוף הוא שווה כסף והרבה כאב ראש איתם, ופשוט תתנקו ותעברו לכל ספק אחר, יעלה כמה עוד כמה שקלים, אבל שווה את כל הזמן שתשרפו לחינם בשביל לנסות לתפוס או לשפר ותקן את האינטרנט השבור והבעייתי שתקבלו מהם.
    מקווה שלא תיפלו כמוני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *