פורסם בתאריך

פריטים שכדאי להתחיל לרכוש רק באינטרנט

זמן שווה כסף, מי לא מכיר את האמרה הזאת?

בין אם בעבר היה מדובר בהספק של פועלי מפעל ובין אם מדובר בזמן שעובר בין הכניסות לאתר שבניתם. הזמן, הוא אותו הזמן והוא עדיין שווה כסף.

אז בעבר כדי לספק לביתכם מוצרי מזון, ניקיון ושאר ירקות הייתם צריכים להיכנס לרכב, לנסוע לסופר הקרוב ולבלות שם לפחות שעתיים בבחירת הירקות הכי טובים מהערימה או בעמידה בתור למעדנייה. היום הדברים הרבה יותר פשוטים ולמעשה נדמה שגם הפיצוצייה הקטנה ביותר מעניקה שירותי משלוחים הישר לדלת ביתכם.

כשהעולם יכול להגיע אליכם עם שליח הביתה, הנה כמה דברים שתרצו להתחיל לרכוש רק באינטרנט-

ספרים, ספרים ועוד ספרים

תנסו לחזור רגע אחורה, לכל אותם הרגעים שנעמדתם בחנות ספרים והתחלתם לחפש ספר שמעניין אתכם. עברתם ממדור למדור, מחפשים ספר ספציפי ורק אחרי שנכנעתם ושאלתם את המוכר האם קיים הספר, אתם מגלים שהוא לא נמצא. יש כאלו שרוצים לקרוא ספר שאפילו לא קיים בארץ!

 והנה, הפתרון האולטימטיבי שיסגור לכם את כל הפינות ויחסוך לכם את כל שעות החיפוש המבוזבזות.

ידעתם שאמזון התחילה כחנות ספרים אינטרנטית?? כן כן! כיום גם חנויות בארץ מאפשרות רכישת ספרים דרך האינטרנט כך שנגמרו התירוצים, תתחילו לקרוא.

בגדים לילדים

למי שיש ילדים ודאי יודע שהליכה איתם לקניון יכולה להסתיים כסיוט מתמשך. לפעמים הילדים נמצאים בגיל כזה שבחירת המידה קשה יותר בעקבות קצב הגדילה מהיר.

כיום, חברות בגדים רבות מאפשרות רכישת בגדי ילדים באינטרנט, אך מגדילות ראש ומוסיפות תרשים מידות לפי גילאים וממש על הסנטימטר, כך שאתם בכיף יכולים למדוד את ילדכם בבית ובוודאות לדעת איזו מידה אתם צריכים. חיסכון בזמן כבר אמרנו?

 מה עם בעלי החיים שלכם?

אם יש לכם בעלי חיים (כלב, חתול, ארנב וכן הלאה), מן הסתם שיש לכם חנות מזון לבעלי חיים קבועה ממנה אתם רוכשים פעם בחודש את האוכל לבעלי החיים שלכם. נעשה לכם את זה פשוט, אם אין להם משלוחים, מה אתם עושים שם?

בימינו כמעט ולא תמצאו חנות מזון לבעלי חיים שלא מספקת משלוחים כחלק מהשירות שלה. במקום לסחוב שקים של 15 קילו מהחנות עד לביתכם, כנסו לאתר האינטרנט של חנות החיות שלכם והזמינו דרכו את האוכל של בעל החיים שלכם. גם ככה תקבלו חטיף מתנה.

נעליים

פעם לרכוש נעליים דרך האינטרנט היה דבר מתעתע ולא בטוח. הייתם מזמינים את המידה הרגילה שלכם ומגלים ש'המידות שלנו קטנות יותר' וכל דבר אחר שחברות נעליים היו אומרות.

אך היום, בדומה לתרשים המדיות של בגדי ילדים באינטרנט, גם ענף הנעליים באינטרנט השתדרג וגם הוא מאפשר למדוד את כף רגלך בהתאם לתרשים מידות המוצג באתרי האינטרנט שלהם.

אז כשהזמן שלכם שווה כסף, לא תעדיפו להשקיע אותו נכון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *